تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر با سایزهای مختلف و البته جنس های درجه یک09386932322
نوشته شده توسط : mehran

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر با سایزهای مختلف و البته جنس های درجه یک09386932322

من در مقاله من در مورد پیراهن Siracuse در مورد خرد کردن من روی پارچه های مریلین از آتلیه پچچر و پوینت کامپته برای شما گفتم. در این مجموعه از پارچه های ژاپنی ، من نیز برای پارچه ای بافته شده ، نسبتاً ضخیم افتادم تا بتوانم یک پکیج لاغری هات شیپر عملی کوچک را برای تابستان در بیاورم. به عنوان مدل ، میسون اساسی Fauve را با شلوار Pippa آن انتخاب کردم ، یک برش اصلی با امکانات سفارشی سازی فراوان. لوله کشی و گلدوزی را به آن اضافه کردم.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر پیپا به دلیل برش های زیبا و گرد در قسمت جلویی ، مشخص می شوند. قسمتهای انتهایی نه توسط یک سجاده ، بلکه توسط نوارهای تمیز تولید می شوند و این امر باعث می شود که لوله کشی ، نوار یا موارد دیگر بسیار راحت انجام شود. برای نسخه خودم ، تصمیم گرفتم لوله کشی خانگی را به رنگ زرد خردل انجام دهم تا در روح تن های مجموعه پارچه بماند. به جای اینکه لبه را با یک دوخت ساده به پایان برسانم ، یک کوک گلدوزی سبک گوش را روی دستگاه خود انتخاب کردم. باید اعتراف کنم که نتیجه بوهمی را خیلی دوست دارم :-). من همچنین برای برجسته کردن این لمس کوچک تابستانی یک کوک گلدوزی را در لبه پایین کمربند انجام دادم.

از طرف من ، جیب های ایتالیایی را اضافه کردم. رئیس همچنین امکان اضافه نکردن هیچ موردی را ارائه می دهد.

این الگوی برای خیاطهای سطح متوسط ​​است. در واقع ، برای ساخت این  تاپ و شلوارک هات شیپر ، شما نیاز به قرار دادن زیپ نامرئی دارید و در مورد اتمام لبه ها و کمربند دقیق باشید.

همانند تمام کارفرمایانش ، امیلی عکسهای مرحله به مرحله از شورت پیپا را در سایت خود ارائه می دهد.

حاشیه خیاطی گنجانده شده است.

شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر کوتاه براق از مواد انعطاف پذیر ساخته شده است. در داخل ، شلوارک تا حدی کمر بالا بوده و دارای روکش است. جیب ندارند. یک باند الاستیک در کمر ، در داخل دوخته شده است.

شلوارک به عنوان بخشی از لباس صحنه و همچنین آخرین آمار فصل های تابستان ، تفرجگاه ها و دیسکوها عالی است! یک افزودنی عالی برای لباس سال نو ، با پاشنه های بلند عالی به نظر می رسد.شیک ترین شیک های زنانه برای بهار و تابستان 2019؟ در مجموعه های جدید طراحان برتر ، از یک طرف ، قابل لمس بودن احساس می شود ، طرف های دوردست ساوان آفریقا ، از سوی دیگر ، الهام بخش از شکوه سالن و ظرافت انگلیس است. اما دوچرخهسواران جنجالی عنوان مطلوب ترین شورت های فصل را کسب می کنند. به چه سبک های دیگر ، رنگ ها و برش های شلوارهایی که ارزش خرید آن را در خرید بعدی دارید ، توجه می کنید؟ بررسی!

به نوبه خود ، جولیا وینیاوا در مورد سبکی کاملاً متفاوت تصمیم گرفت. ستاره "Rodzinki.pl" شورت های خود را با یک شل سفید و یک کیپ بلند سیاه و سفید ترکیب کرد. این کیف با لوازم جانبی تکمیل شد - یک کیف دستی سیاه ، صندل و جواهرات. نگاه جالب روزانه؟وقتی چند فصل پیش ، شلوارک تاپ هات شیپر های انعطاف پذیر به طول زانو به موقع شروع به ظهور در راهپیمایی ها کردند ، یقین داشتیم که دوچرخه سواری ورزشی روزمره ، آزمایش زمان را تحمل نمی کند. خب ، مجموعه های جدید خانه های مد برتر برای فصل بهار و تابستان 2019 سرانجام ما را متقاعد کردند که نمی توانیم بیشتر اشتباه کنیم .

دوچرخه تنگ دوچرخه سواری در طوفان هفته های مد اروپا و جهان را به دست آورد. کارل لاگرفلد برای شانل و فندی ، روبرتو کاوالی ، میوشیا پرادا و استلا مک کارتینی آنها را در راهپیمایی ها تبلیغ کردند ، این دختران محبوب در خیابان ها ، از جمله اولیا رازیفسکی ، شارلوت گرونویل ، کاملیا کوئلیو ، جسیکا مرسدس و لئونی هان بودند. چگونه شیک ترین شورت های فصل را در سبک های روزمره قرار دهیم؟ واقعاً امکانات زیادی وجود دارد. ما اغلب آنها را با کاپشن های بزرگ از دهه 80 و چکمه های کابوی ، یا رامونس گشاد و کفش ورزشی "زشت" از پدرم ترکیب می کنیم.

 

بهترین مارک گن ساعت شنی  در ایران الان چیست؟

 

 

 

پکیج لاغری  هات شیپر با کم ترین قیمت در فروشگاه هات شیپر به فروش میرسد





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: